2011. július 22., péntek

A futás csodálatos világa

Mostanság a napi 8 órás monitor előtti munkának nevezett tevékenységtől ismét előjött a derékfájásom. Volt már egy időszak amikor hasonlót éreztem néhány évvel ezelőtt, akkor tartva, hogy esetleg még rosszabbra fordul a dolog, megelőzés gyanánt nekiálltam futni. Pedig kizárólag csak futni sohasem szerettem igazán. Talán úgy éreztem, hogy túl szimpla, sehol egy labda - pingpong, kézi, foci, tollas...- ami kicsit feldobná ezt az alaptevékenységet. De akkor, néhány éve valahogy kézenfekvőnek tűnt. Vettem futócipőt, kimentem egy közeli erdőben kialakított futópályára és róttam a köröket. Elöszőr csak fokozatosan néhányat, majd egyre többet. Mire belejöttem volna, egyéb életkörülmények változása, illetve a derékfájás észrevétlen megszűnése oda vezettek, hogy abbahagytam. Az alábbi videó (magyar felirattal elérhető) megtekintésének illetve az ismét jelentkező derékfájásnak az ismeretében nyilvánvaló, hogy ez egy kellően abnormális cselekedet volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése